Dimitri Vegas
Voor de introductie van Dino Warriors ontwikkelde Talent Management Agency een strategische campagne die Dimitri Vegas niet enkel als DJ plaatst, maar ook positioneert als creatief verhaalverteller en innovator. We zetten het project Dino Warriors neer als een multidimensionaal merk: van stripversie, kleding collectie samen met JBC en NFT-collectibles, een brede impactvolle productlancering in België.
In samenwerking met bekende storytellers uit de showbizz en comicwereld bouwden we een merkverhaal dat storytelling, kunst en fan-engagement combineert.
En dat werkte: Dino Warriors werd binnen 24 uur de bestverkopende comic in België – een resultaat dat zijn creatieve durf en persoonlijke band met de fans bekrachtigt.
De campagne bestond uit
Personality en business interviews in lifestyle- en muziekmedia
Online, offline, radio
Online buzz en social media coverage
Guestlist beheer events
Pers en guest coordinatie events
Kevin Vanden Bossche - Talent Management Agency is pernament PR Agent Voor Dimitri Vegas
Dimitri Vegas lanceert kledinglijn voor kinderen met dino-helden uit zijn stripreeks: “Ik wilde deze wereld veel groter maken dan de boeken alleen”
Dimitri Vegas is veel meer dan een wereldberoemde dj. Zo heeft hij vorige maand de eerste strip van zijn reeks ‘Dino Warriors’ uitgebracht. En die prehistorische helden schitteren voortaan ook in zijn kledinglijn die hij samen met JBC heeft ontwikkeld voor kinderen. “Ik vond en vind het zelf heel fijn om kledij te dragen van dingen waar ik fan van ben”, verklaart Dimitri Vegas op de feestelijke lancering bij de JBC-winkel in Schoten. Of er ook een uitgebreide collectie voor volwassenen komt? “Die kans bestaat zeker.”
Dimitri Vegas stelt stripboek voor aan bekend Vlaanderen in Paira Daiza: “Een werk van jaren.”
Even geen beats aan elkaar draaien voor Dimitri Vegas vandaag. De topdj maakte zaterdag in Pairi Daiza zijn jongensdroom waar: in het dierenpark stelde hij zijn eerste stripboek ‘Dino Warriors’ voor. Onder de stripfans ook heel wat BV’s die er meteen een daguitstapje van maakten met het gezin.
Dimitri Vegas scoort nu ook als auteur, strip meteen op nummer één
Zijn eerste stripboek, binnen de 24 uur op nummer één. Dimitri Vegas (43) scoort nu, naast producer en acteur, ook als auteur en bracht eind vorige week met ‘Dino Warriors 1’ zijn eerste boek uit. “Ik ben al jaren bezig aan een eigen stripuniversum, dit is een kinderdroom”, vertelt hij. “En binnenkort gaan we voor een wereldwijde release.” Voor het uitwerken ervan krijgt hij hulp van de schrijver van ‘Ghostbusters’.
Op bezoek bij Dimitri Vegas op Ibiza: “Ergens op hopen en er telkens niet in slagen: dat is ongelofelijk demotiverend”